+370 623 50522Darbo valandos: I-V 08:00-18:00, VI 09:00-15:00, VII nedirbame
Starservisai
Pagalba kelyje 24/7
  • Remontas
  • Kainos
  • Kontaktai
Registruoti internetu

Važiuoklės remontas

Amortizatorių keitimas

Amortizatorius yra esminė transporto priemonės pakabos sistemos dalis. Jis skirtas sugerti smūgius, kuriuos sukelia nelygi kelio danga važiuojant. Amortizatorius kartu su spyruoklėmis ir pakabos spyruoklėmis užtikrina patogų važiavimą. Jie stabilizuoja bendrą transporto priemonės važiavimą, kai važiuojate staigiais posūkiais. Jie taip pat neleidžia automobilio padangai „šokinėti“ nelygiame reljefe.

Tačiau, kaip ir dauguma automobilių dalių, amortizatorius laikui bėgant susidėvi, ir jūs turite jį pakeisti, kad užtikrintumėte savo automobilio saugumą. Ar pastebite bent vieną iš šių dalykų?

Jei taip, tai ženklas, kad turite pakeisti savo automobilio amortizatorius.

Rekomenduojama pakeisti galinį arba priekinį amortizatorių kaip porą. Taip siekiama pagerinti važiavimą, užtikrinant, kad automobilis važiuos stabiliai.

Norint pakeisti pakabos statramsčius, būtina apžiūrėti plokštes, įvores ir guolį, o jei jie susidėvėję, juos taip pat rekomenduojama pakeisti.

Jei išgirdote „beldžiantį triukšmą“, automobiliui riedant virš nelygumų, tikėtina, kad jūsų transporto priemonei reikia pakeisti rutulinę jungtį. Taip pat patartina išlaikyti geros būklės automobilio svirtį, nes ji neleidžia transporto priemonei pasvirti/apvirsti posūkiuose. Nusidėvėjusios valdymo svirties keitimas pašalina transporto priemonės vibracijas važiuojant. Pasirūpinkite savo kelionės komfortu bei saugumu, atvykite į artimiausią mūsų autoservisą ir pakeisime susidėvėjusius jūsų automobilio amortizatorius.

Pakabos keitimas

Automobilio pakaba važiuojant patiria didelį fizinį ir mechaninį krūvį. Dėl blogų kelių ir netinkamo automobilio eksploatavimo greitai sugenda pakabos dalys.

Mūsų autoservisuose teikimos pakabos remonto paslaugos:

Prieš remontą būtina nustatyti gedimo priežastį, kuri leis atlikti kokybišką pakabos remontą ir užkirsti kelią tolesniems gedimams.

Kaip suprasti, kad laikas remontuoti pakabą?

Priekinės pakabos remontas

Dauguma šiuolaikinių automobilių turi nepriklausomą priekinę pakabą. Dažniausias nepriklausomos pakabos gedimas yra viršutinio guolio susidėvėjimas.

Taip pat yra automobiliai su pakaba ant dvigubų rutulinių lankstų (šarnyrų). Tokių pakabų remonto darbus sudaro svirčių (kelių ar viso komplekto) keitimas ir rutulinių jungčių sutvirtinimas.

Galinės pakabos remontas apima:

Padangų montavimas

Siekiant užtikrinti jūsų automobilio saugumą ir našumą, padangas turėtų sumontuoti patyręs technikas. Tinkamai sumontavus, padangos gali užtikrinti maksimalų saugumą. Vidutiniškai padangų montavimas trunka nuo 45 minučių iki valandos. Pasirinkite savo automobiliui kokybiškas padangas ir patikėkite montavimą profesionalams.

Padangų montavimą apima:

Ratų suvedimas

Ratų suvedimas yra standartinės automobilių priežiūros dalis, kurią sudaro ratų kampų reguliavimas pagal automobilio gamintojo specifikacijas. Šių koregavimų tikslas - sumažinti padangų nusidėvėjimą ir užtikrinti, kad transporto priemonė važiuotų tiesiai ir teisingai („netraukiant“ į vieną pusę).

Blogo ratų suvedimo požymiai:

Ratų suvedimas yra būtinas tinkamai padangų priežiūrai dėl tos pačios priežasties, kaip ir padangų balansavimas – priešlaikinio protektoriaus nusidėvėjimo prevencija. Sureguliuotos ir subalansuotos padangos kas 8000 – 10 000 kilometrų, gali padėti padidinti padangų tarnavimo laiką ir bendrą našumą.

Važiuoklės patikra

Jei ketinate įsigyti naudotą automobilį, būtina atlikti išsamų visos transporto priemonės kėbulo ir važiuoklės saugos patikrinimą, kad būtų užtikrintas maksimalus konstrukcijos vientisumas. Turėdami ilgametę patirtį, mūsų autoservisų tinklo mechanikai gali atlikti išsamų automobilių patikrinimą prieš pirkimą, kad nustatyti visas transporto priemonės vietas, kurias paveikė smulkus ar kapitalinis remontas, įbrėžimai, rūdys ar įlenkimai.

Stabdžių kaladėlių keitimas

Stabdžiai yra svarbiausias jūsų automobilio saugos komponentas, o stabdžių kaladėlės atlieka visą darbą: be veikiančių stabdžių kaladėlių galite tiesiog nesustoti, kai to labiausiai reikia.

Kai spaudžiate stabdžių pedalą, hidraulinis skystis, paprastai vadinamas stabdžių skysčiu, spaudžiamas per pagrindinį cilindrą. Skystis išilgai stabdžių linijų patenka į cilindrus, esančius šalia stabdžių prie kiekvieno rato. Paprastai yra dviejų tipų stabdžių sistemos - diskiniai arba būgniniai.

Diskiniai stabdžiai, labiausiai paplitęs stabdžių sistemos tipas, susideda iš disko arba rotoriaus, apkabos ir kaladėlės. Paspaudus stabdžių pedalą, hidraulinis skystis praeina per linijas, todėl apkaba spaudžia trinkelę prie disko. Pritvirtinus kaladėlę prie disko, atsiranda trintis, dėl kurios transporto priemonė sulėtėja.

Būgniniai stabdžiai susideda iš stabdžių būgno ir stabdžių kaladėlių. Paspaudus stabdžių pedalą, cilindras stumia stabdžių kaladėles su stabdžių kaladėlėmis prie vidinio stabdžių būgno paviršiaus, sukurdamas trintį, dėl ko transporto priemonė sulėtėja.

Požymiai, kad reikia pakeisti stabdžių kaladėles, yra šie:

Taip pat atliekame stabdžių skysčio pakeitimo darbus.

Stabdžių skystis yra neatsiejama stabdžių sistemos dalis, naudojama jėgai perduoti esant slėgiui, kad būtų sukurta stabdymo jėga, reikalinga jūsų automobiliui sustabdyti. Paspaudus stabdžių pedalą, į kiekvieną stabdį teka hidraulinis skystis, kuris daro spaudimą, kuris lėtina jūsų transporto priemonę. Laikui bėgant stabdžių skysčiui gali pakenkti drėgmė ir kiti teršalai, o tai gali pakenkti stabdžių sistemos veikimui.

Mūsų technikai vizualiai patikrins jūsų automobilio stabdžių sistemą, ištuštins panaudotą stabdžių skystį ir pakeis nauju kokybišku stabdžių skysčiu.

Stabdžių diskų keitimas

Stabdžių diskai yra svarbi automobilio stabdžių sistemos sudedamoji dalis, skirta padėti sulėtinti greitį, kai to reikia – nuo staigių sustojimų iki švelnių sulėtėjimų. Jie yra gyvybiškai svarbi saugos priemonė, todėl labai svarbu, kad jie būtų tinkamai prižiūrimi ir prireikus pakeisti.

Stabdymo metu susidaranti trintis ir energija sukuria daug šilumos, kurią reikia greitai išsklaidyti. Stabdžių diskai palyginti greitai išsklaido šilumą – daug greičiau nei būgniniai stabdžiai. Kasdienis stabdžių naudojimas reiškia, kad dėl dulkių, nešvarumų ar kietos kaladėlės medžiagos, stabdžių diskai gali netolygiai nusidėvėti. Kaip sužinoti, ar reikia pakeisti stabdžių diską

Yra keletas bendrų ženklų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį ir kurie gali parodyti, kada stabdžių diskai nusidėvėję ar pažeisti.

Girgždantis garsas stabdant dažnai yra aiškus ženklas, kad reikia pakeisti stabdžių kaladėles. Jei lauksite per ilgai, kaladėlės gali visiškai nusidėvėti ir gali būti girdimas draskantis triukšmas (braižymo į metalą garsas) - tai dažnai rodo, kad laikas keisti stabdžių diskų rotorius.

Jei pastebite vairo ar stabdžių pedalo pulsavimą ar vibraciją, kai naudojate stabdžius, tai dažnai yra ženklas, kad stabdžių diskai susidėvėjo arba buvo pažeisti ir juos reikia pakeisti.

Patartina reguliariai tikrinti stabdžių būklę - įtrūkimai ar matomi stabdžių diskų rotorių pažeidimai yra aiškus indikatorius, kad laikas keisti.

2022 © MB Pasivažinėkime. Visos teisės saugomos.
Privatumo politika