+370 623 50522Darbo valandos: I-V 08:00-18:00, VI 09:00-15:00, VII nedirbame
Starservisai
Pagalba kelyje 24/7
  • Remontas
  • Kainos
  • Kontaktai
Registruoti internetu

Variklis ir degimo sistema

Variklių remontas

Didžiausias darbas dėl automobilio variklio kapitalinio remonto prasideda nuo variklio problemos diagnozavimo. Šiuolaikinių automobilių benzininių ir dyzelinių variklių remonto darbus galima atlikti tik naudojant modernią įrangą ir kvalifikuotą personalą. Išgelbėsite save nuo daugelio problemų, jei pasirinksite tinkamą autoservisą.

Požymiai, kad jūsų varikliui reikia techninės apžiūros:

Atliekami variklio ir jo komponentų remonto darbai:

Dyzelinių variklių remontas

Kalbant apie dyzelines transporto priemones, prevencija dažnai yra geriausias vaistas. Kai kurie automobilių gedimai praneša apie ankstyvus simptomus. Tad jei pastebėjote šiuos gedimo požymius kreipkitės į autoservisą nedelsiant:

Dyzelinis kuras gali būti lengvai užterštas vandeniu, nes dyzelinas sugeria vandenį labiau nei benzinas. Dėl šios priežasties daugelyje dyzelinių transporto priemonių yra įtaisas, vadinamas kuro vandens separatoriumi, kuris surenka vandenį iš degalų. Svarbu nepamiršti laiku pašalinti susirinkusį vandenį iš filtro, nes jo perteklius, užblokuodamas degalų srautą, gali sukelti užvedimo problemas ar variklio darbo sumažėjusį efektyvumą. Automobiliuose, kurių filtruose nėra išleidimo kamščio, rekomenduotina filtrus pakeisti artėjant žiemos sezonui.

Kapitalinis variklio remontas

Yra keli būdai variklio kapitaliniam remontui apibūdinti, pavyzdžiui, kai kurie autoservisai jį vadina „važiuoklės“ atstatymu. Taip atsitinka, kai mechanikai neturi išimti viso variklio, kad jį atstatytų ir suremontuotų, arba jie neatlieka viso variklio kapitalinio remonto, o tik jo sudedamųjų dalių, pavyzdžiui, cilindrų įdėklų, stūmoklių žiedų ar visų stūmoklių keitimas, jei reikia. Atnaujinus važiuoklę jūsų variklis bus atkurtas.

Didesnis pertvarkymas laikomas esminiu variklio kapitaliniu remontu, todėl reikia pakelti visą variklį nuo važiuoklės, kad būtų galima jį kruopščiai išardyti. Kiekviena veržlė, varžtas ir nuimtos dalys valomos ir pakeičiamos naujomis, originaliomis gamyklinėmis variklio dalimis. Taigi, dėl akivaizdžių priežasčių pilnas variklio remontas yra brangesnis nei važiuoklės pertvarkymas. Po kapitalinio variklio remonto jūsų automobilio variklio našumas bus toks pat geras kaip tada, kai jis buvo naujas.

Duslintuvų remontas

Duslintuvai yra svarbi jūsų automobilio išmetimo sistemos dalis. Kiekvieną dieną jūsų išmetimo sistema yra veikiama aukštos temperatūros, todėl laikui bėgant vamzdžiuose gali atsirasti įtrūkimų ir skylių. Jei dėl to duslintuvas sugenda, tai kenkia visoms išmetimo sistemos dalims, kurios buvo prijungtos arba privirintos prie duslintuvo vamzdžio. Sulaužytos ar nesandarios išmetimo sistemos dalys gali pakenkti jūsų automobilio variklio darbui, padidinti išmetamųjų teršalų kiekį ir net nepastebimai į jūsų saloną gali patekti toksiškų dujų.

Štai keletas ženklų, rodančių, kad laikas suremontuoti arba pakeisti duslintuvą:

Teikiame šias paslaugas:

Išmetimo sistemos patikrinimas

Kadangi išmetimo sistema yra atsakinga už jūsų transporto priemonės išmetamųjų teršalų kontrolę, išmetimo sistemos patikrinimas yra labai svarbus jūsų saugumui ir jūsų automobilio veikimui. Tikrinant išmetimo sistemą, visi komponentai, įskaitant duslintuvą, katalizatorių, kolektorių, nutekamąjį vamzdį ir išmetimo vamzdžius, jie yra vizualiai apžiūrimi, ar nepažeisti, patikrinama, ar veikia tinkamai.

Katalizatoriaus keitimas

Be katalizatoriaus jūsų išmetimo sistema išskiria nuodingas ir pavojingas dujas, tokias kaip anglies monoksidas, angliavandeniliai ir azoto oksidas. Pažeidus katalizatorių reikia pakeisti atsiradus pirmiesiems gedimo požymiams. Užsikimšę katalizatoriai taip pat yra pavojingi. Jei bandant įsibėgėti jūsų automobilis neįsibėgėja, gali būti kad katalizatorius yra užsikimšęs, todėl greitai suges jūsų variklis. Sieros kvapas taip pat rodo blogą katalizatorių. Mūsų meistrai atliks bandymus, kad nustatytų tikslią katalizatoriaus gedimo priežastį.

Centrinės išmetimo sistemos keitimas

Centrinę išmetimo sistemą gali tekti pakeisti dėl kelių priežasčių. Gali sugesti katalizatorius arba vamzdžiai gali būti pažeisti korozijos ar užsikimšę. Įprasti centrinės išmetimo sistemos patikrinimai gali užkirsti kelią gedimams ir užtikrinti tinkamas išmetimo sistemos veikimo sąlygas.

Vamzdžių keitimas

Dažnos nutekamųjų vamzdžių problemos dažnai kyla dėl nuotėkio ir vidinės korozijos. Susidėvėję išmetimo sistemos komponentai turėtų būti pakeisti, kai atsiranda pirmieji gedimo požymiai. Pagerinus išmetimo sistemą sudarančių vamzdžių efektyvumą, galiausiai pagerės jūsų variklio būklė ir jūsų transporto priemonės veikimas.

Kolektoriaus keitimas

Gali prireikti pakeisti kolektorių, jei mūsų darbuotojas nustato koroziją ar kitus pažeidimus. Įprastiniai transporto priemonės išmetimo sistemos patikrinimai gali užkirsti kelią jūsų kolektoriaus gedimui ir kenksmingiems dūmams pasiekti jus ir jūsų keleivius.

Išmetimo sistemos virinimas

Jei išmetimo dalys yra tik šiek tiek pažeistos, gali pakakti suvirinimo, tačiau kai išmetimo sistema yra stipriai pažeista, suvirinimas bus tik laikinas sprendimas ir reikėtų apsvarstyti galimybę jį pakeisti.

Kuro siurblių remontas

Jei jūsų automobilio degalų siurblys nustoja veikti, jūsų automobilis nejudės iš vietos. Perkeldamas degalus iš kuro bako į variklį, kuro siurblys padeda išlaikyti teisingą oro ir kuro santykį degimo variklyje. Rezervuodami laiką mūsų autoservise sutaupysite savo laiką, pastangas ir išteklius, sugaištus ieškant garažo ar autoserviso.

Mūsų paslaugos apima:

Kuro filtro keitimas

Kuro filtras neleidžia purvui ir teršalams, kurie gali būti jūsų degalų sistemoje, patekti į jautrius komponentus, pavyzdžiui, kuro purkštukus, kurie gali turėti įtakos variklio veikimui.

Įprasti ženklai, rodantys, kad laikas užsisakyti degalų filtro keitimą, yra šie:

Oro filtro keitimas

Jūsų automobilio variklio oro filtras užtikrina, kad švarus oras pasiektų jūsų variklį. Jei nebūtų oro filtro, oro įleidimo sistemos sistema būtų pilna dulkių, purvo ar kitų šiukšlių ir sugadintų jūsų variklį.

Kai jūsų variklio oro filtras tampa nešvarus, jis neleidžia patekti į variklį tinkamam švaraus oro kiekiui, o tai gali sukelti daugybę problemų jūsų transporto priemonei. Jei jūsų automobilyje yra nešvarus oro filtras, galite pastebėti prastą variklio veikimą arba galios trūkumą arba gali užsidegti „Check Engine“ lemputė.

Pastebėje bet kurį iš šių požymių, turėtumėte patikrinti variklio oro filtrą. Patartina patikrinti oro filtrą kiekvieną kartą keičiant tepalus.

Žvakių keitimas

Automobilio uždegimo žvakės atlieka svarbią funkciją. Jos uždegia oro ir degalų mišinį variklio degimo kameroje, tiekiant elektros srovę iš uždegimo sistemos. Visa tai priverčia užsivesti variklį, ko pasekoje automobilis gali važiuoti.

Kai kurie automobiliai su tomis pačiomis žvakėmis gali nuvažiuoti 100 tūkstančių kilometrų, tačiau yra automobilių gamintojų, kurie rekomenduoja jas keisti nuvažiavus 30 tūkstančių kilometrų.

Jei jums sunku užvesti automobilį, gali būti kaltos senos arba sugedusios žvakės. Jei toliau važiuosite su pažeistomis ar susidėvėjusiomis žvakėmis, galite rimtai sugadinti variklį. Nedelskite pasikeisti automobilio žvakes, užsiregistruokite į mūsų autoservisą ir technikai pasirūpins jūsų automobilio žvakėmis ir galėsite greitai grįžti į kelią.

Variklio diagnostika

Profesionalūs mechanikai gali atlikti išsamią diagnostikos procedūrą, naudodamiesi naujausiomis pramonės priemonėmis ir technologijomis, kad ištirtų problemas, dėl kurių galėjo užsidegti įspėjamoji lemputė. Atlikęs variklio diagnostiką, mechanikas galės surinkti duomenis ir prireikus suremontuoti transporto priemonę, išsiaiškinti, kodėl variklis gali tinkamai neveikti, ir pašalinti gedimą.

Paprastai tariant, variklio diagnostikos mašina yra prijungta prie automobilio kompiuterio. Kompiuteris pateikia diagnostikos kodą, kurį galima naudoti kaip nuorodą į gamintojo kodų sąrašą. Pavyzdžiui, jei variklis veikia gerai, prietaisas tai parodys arba, jei yra gedimas, bus parodytas kodas (arba keli). Kodai gali reikšti daugybę dalykų, o mechanikų užduotis yra nustatyti, dėl ko kodas gali būti pažymėtas įrenginyje (kokia gedimo atsiradimo priežastis).

Variklio diagnostika gali palengvinti jūsų transporto priemonės remonto procesą ir padėti mechanikui greičiau išsiaiškinti problemos esmę.

Smagračių remontas

Smagratis yra apvalus, besisukantis komponentas, užtikrinantis variklio sukimosi pusiausvyrą, išlyginantis variklio galios smūgius. Smagratis taip pat leidžia perduoti energiją tarp variklio alkūninio veleno ir transmisijos sistemos. Mechaninės pavarų dėžės sistemoje tai yra sankabos sistemos dalis, kuri suteikia galimybę nutraukti galios srautą, leidžiantį perjungti pavaras.

Smagratis užtikrina, kad mechaninės transporto priemonės krumpliaračiai tinkamai veiktų, kai vairuotojas naudoja sankabą.

Jei jūsų transporto priemonės smagratis pradeda blogai veikti, yra keletas lengvai atpažįstamų požymių, į kuriuos galite atkreipti dėmesį:

Vožtuvų reguliavimas

Galbūt girdėjote, kad kiekvienas cilindras turi išmetimo ir įsiurbimo vožtuvus. Degus mišinys į cilindrą patenka per įleidimo vožtuvą, o išmetamosios dujos - iš išmetimo iš cilindro per išmetimo vožtuvą. Dujų paskirstymo mechanizmas (arba vožtuvo mechanizmas) leidžia laiku atidaryti ir uždaryti vožtuvus.

Vožtuvų reguliavimas yra labai svarbus procesas, turintis įtakos variklio tarnavimo laikui, todėl jam reikia kontroliuoti tinkamus vožtuvų tarpus.

Kas atsitiks, jei vožtuvo tarpai yra nedideli? Dėl mažų tarpelių vožtuvai sudegs.

Kas atsitiks, jei vožtuvo tarpai yra dideli? Dėl didelių vožtuvų tarpų vožtuvai bus nevisiškai atidaryti, o tai turės įtakos variklio galiai.

Jei jūsų mašina veikia prastai, sunkiai paleidžiama, veikia triukšmingai, gali būti laikas sureguliuoti vožtuvą. Registruokitės į mūsų autoservisą ir mes pasirūpinsime jūsų automobilio vožtuvais.

Turbinų remontas

Turbokompresoriai bėgant metams tapo vis populiaresni, nes paprastai iš to paties dydžio variklio gaunama didesnė galia. Turbokompresoriai taip pat degina degalus su daugiau deguonies tad degimo procesai vyksta švariau, taip mažiau teršdami orą. „Starservisai“ siūlo turbokompresorių remonto, atnaujinimo ir pakeitimo paslaugas.

Jei norite, kad jūsų turbokompresorius išliktų geros būklės, tuomet turite užtikrinti, kad jo judančios dalys būtų gerai suteptos geros kokybės alyva. Laikui bėgant, turbinos viduje gali kauptis įvairūs teršalai ir anglies nuosėdos. Jei nesiimsite šios problemos, tai ne tik sukels efektyvumo problemų, bet galiausiai padarys nepataisomą žalą jūsų turbokompresoriui.

Papildysime alyvos kiekį ir patikrinsime, jog įrenginys nebuvo pažeistas ir ar reikia atlikti bet kokį turbo remontą.

Purkštukų remontas

Kuro purkštukai yra elektroniniu būdu valdomi mechaniniai įtaisai, atsakingi už reikiamo benzino kiekio „įpurškimą“ į variklį, kad būtų užtikrintas tinkamo oro ir degalų derinio susidarymas optimaliam degimui. Norint, kad jūsų transporto priemonės variklis veiktų tinkamai, būtina, kad degalų purkštukų sistema būtų nepriekaištingai veikianti.

Ar jūsų automobilis neužsiveda?

Jaučiate suintensyvėjusį išmetamųjų dujų ir degalų kvapą?

Sumažėjo automobilio galia?

Prietaisų skydelyje užsidegė variklio lemputė?

Padidėjo kuro sąnaudos?

Jei taip, jums laikas kreiptis į autoservisą, kad kvalifikuoti meistrai patikrintų purkštukų veikimą bei prireikus atliktų jų remontą.

Pagrindinio diržo keitimas

Pagrindinis variklio grandinė/diržas yra guminis diržas su kietais dantimis, kurie susipina su alkūninio veleno krumpliaračiais ir paskirstymo velenais. Jis sinchronizuoja alkūninio ir skirstomojo veleno judesius. Tai užtikrina, kad variklio įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai laiku atsidaro ir užsidaro kartu su stūmokliais. Jei alkūninis velenas ir skirstomieji velenai neveikia vienu metu, transporto priemonė neveiks tinkamai.

Svarbu pakeisti paskirstymo diržą taip, kaip rekomenduoja transporto priemonės gamintojas. Paprastai jį reikia keisti kas 100 000–150 000 kilometrų.

Požymiai, kad laikas pakeisti paskirstymo diržą:

Aušinimo sistemos remontas

Aušinimo sistemą sudaro kelios dalys, įskaitant radiatorių, vandens siurblį, termostatą ir žarnas. Sistemoje nuolat teka aušinimo skystis (taip pat žinomas kaip antifrizas) ir vanduo, o tai padeda sumažinti temperatūrą variklio viduje.

Jūsų automobilio aušinimo sistema padeda atvėsinti svarbius variklio skyriaus komponentus, kurie įkaista veikimo metu. Jei jūsų automobilio aušinimo sistema nėra reguliariai prižiūrima, rizikuojate perkaitinti variklį arba turėti transporto priemonę, kuri neužsiveda dėl užšalusių variklio skysčių.

Kas įtraukta į aušinimo sistemos remonto paslaugą?

2022 © MB Pasivažinėkime. Visos teisės saugomos.
Privatumo politika